Translate

Sunday, December 22, 2019

గణపతి తాళం ( Ganapati Taalam in Telugu)

గణపతి తాళం
——————–





వికటోత్కట సుందర దంతి ముఖం |
భుజ కేంద్రసుసర్ప గదాభరణం ||
గజ నీల గజేంద్ర గణాధిపతిమ్ |
ప్రణతోస్మి వినాయక హస్తి ముఖం ||

సుర సుర గణపతి సుందర కేశం |
ఋషి ఋషి గణపతి యజ్ఞ సమానం ||

భవ భవ గణపతి పద్మ శరీరం |
జయ జయ గణపతి దివ్య నమస్తే ||

గజ ముఖ వక్త్రమ్ గిరిజా పుత్రం |
గణ గుణ మిత్రం గణపతి నిశప్రియం ||

కరద్రుత పరశుమ్ కంగణ పాణిమ్ కపళిత పద్మరుచిం | సురపతి వంద్యం సుందర డక్తం సురచిత మణిమకుటం ||
ప్రణమత దేహం ప్రకటిత కాలం షట్గిరి తాళం ఇదం,
తత్ తత్ షట్గిరి తాళం ఇదం,
తత్ తత్ షట్గిరి తాళం ఇదం |

లంబోధర వర కుంజా సురకృత కుంకుమ వర్ణ ధరం |
శ్వేత సశృంకం మోదక హస్తం ప్రీతి సపనసఫలం ||

నయనత్రయ వర నాగ విభూషిత,
నా నా గణపతితం,
తతం నయనత్రయ వర నాగ విభూషిత
నా నా గణపతితం,
తతం నా నా గణపతితం,
తతం నా నా గణపతితం ||

ధవళిత జల ధర ధవళిత చంద్రం,
ఫణి మణి కిరణ విభూషిత ఖడ్గం |(2.1)

తను తను విషహర శూల కపాలం,
హర హర శివశివ గణపతి మభయం | (2.2)

కట తట వికలిత మత జల జలధిత
గణపతి వాధ్యమ్ ఇధం (2)
తత్ తత్ గణపతి వాధ్యమ్ ఇదం,
తత్ తత్ గణపతి వాధ్యమ్ ఇదం ||

- Taalam----
తక తకిట తక తకిట తక తకిట తత్తోమ్,
శశి కలిత శశి కలిత మౌళినం శూలినమ్ |

తక తకిట తక తకిట తక తకిట తత్తోమ్,
విమల శుభ కమల జల పాదుకం పాణినం |

ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట తత్తోమ్,
ప్రమధ గణ గుణ కచిత శోభనం శోభితం |

ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట తత్తోమ్,
మ్రిథుల భుజ సరసిజ భిషాణకం పోషణం |

తక తకిట తక తకిట తక తకిట తత్తోమ్,
పనస ఫల కదలి ఫల మొదనం మోదకం |

ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట తత్తోమ్,
ప్రమధ గురు శివ తనయ గణపతి తాళనం |
గణపతి తాళనం !
గణపతి తాళనం !!

No comments:

Post a Comment